четвер, 7 квітня 2022 р.

7 квітня- Всесвітній день здоров'я

 


7 квітня, щорічно відзначається Всесвітній день здоров’я. Згідно із даними  вчених, здоров’я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлене способом життя людини, близько 40% — соціальними й природними умовами життя, 10% становить спадковість. Геніальний лікар і філософ Давнього світу Гіппократ стверджував, що яка діяльність людини, такою вона і є, такі і її хвороби. Необхідність вести здоровий спосіб  життя була актуальною як в стародавньому світі, так і сьогодні, тому що здоровий спосіб життя є однією з найвагоміших умов та чинників формування, збереження і зміцнення здоров’я навіть у складних екологічних і соціально-економічних умовах, забезпечує високу працездатність, добре самопочуття, ефективну адаптацію до змін довкілля.

Цього дня члени гімназійного парламенту Юля Гірчак та Роксолана Виклюк для учнів 1-х гімназійних класів провели виховну годину на тему: "Здоров'я найцінніший скарб людини".

Говорили про складові здоров'я, заняття спортом, фізичною культурою, користь, яку вони приносять здоров'ю людини.









Немає коментарів:

Дописати коментар

210 років від Дня народження Тараса Григоровича Шевченка

  У Заліщицькій державній гімназії проводиться декада «Шевченкіана», присвячена 210-й річниці від дня народження Тараса Григоровича Шевчен...