пʼятниця, 5 квітня 2019 р.

Всесвітній день здоров'я!


                                                                              
  «Здоров'я — мудрих гонорар»
            П.Ж. Беранже

Дбайливе ставлення до власного здоров’я – це досить актуальна проблема сучасного суспільства, адже здоров’я вважається головною життєвою цінністю. Дотримання здорового способу життя важливе для кожної людини, і в першу чергу – для підростаючого покоління. 

Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. Це свято увійшло в традицію з середини минулого століття. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена до дня створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, а точніше прийняття статуту цієї організації.
У Заліщицькій державній гімназії з нагоди цього свята, членами парламенту, було проведено загальногімназійне зібрання «Здоров’я – мудрих гонорар». Мета заходу – привернути увагу  підростаючого покоління до здорового способу життя, правильного харчування, заняттям спортом та фізичною культурою, збереження навколишнього середовища.
Цікавою була розповідь соціального педагога, лікаря-психолога Тетяни Казак про фактори впливу на здоров’я людини.

Напередодні 6 квітня – Міжнародного дня спорту на благо миру та розвитку, директор гімназії Олександра Войчищин нагородила переможців гімназійних змагань з армреслінгу та гирьового спорту.
Будьте фізично активними, правильно харчуйтесь, відмовтесь від поганих звичок, адже наше здоров’я залежить від нас самих!

Немає коментарів:

Дописати коментар

210 років від Дня народження Тараса Григоровича Шевченка

  У Заліщицькій державній гімназії проводиться декада «Шевченкіана», присвячена 210-й річниці від дня народження Тараса Григоровича Шевчен...